kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

V. 27

Kategori: kärlekskrypet

Ja då går vi in i vecka 27 då. Känns konstigt. Nu är det bara 13 veckor kvar, men dom 13 veckorna kommer att vara fylld med massa jobb och plugg och förhoppningsvis så flyttar svärfar ut ur vårt blivande babyrum! Jag har sagt att när vi är i vecka 30 så är det dags för oss att börja inreda, för 10 veckor vill jag i alla fall ha på mig att göra i ordning, fixa med prylar och hinna testa olika möblemang. Så.. I oktober då bär det av annars vet jag någon som kommer ta hjälp av hormonerna och få ett extremt utbrott!

Nog om det.. Jag känner i alla fall bebben sparka runt som attan där inne fast i helgen har det varit extremt lugnt. Jag har nästan inte känt av pysen så jag börjar bli lite orolig över att det kanske inte finns liv där inne längre? Jag funderar på om jag ska ringa BM och be om en extra UL tid för att vara på den säkra sidan.. Vad tror ni?

Jag ska väl ta kort på bulan i veckan och lägga upp det kortet ska ni få se vilken kula det har blivit nu ;)

Kommentarer

  • cicci säger:

    hej bm trodde ganska säkert att det var en flicka men skulle dubbelkolla next time ;)

    2011-09-19 | 10:10:43
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: