kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

UPPRYCKNING!

Kategori: Allmänt

Nu är det dags att komma ur dvalan och börja bete sig som en männisch!
Tvätten är bortgjord, städningen är bortgjord, frukost och lunch är klart och fredagsbadet är avklarat. Nu har jag dessutom hunnit sätta på mig ett ansikte och ska snart byta tröja för att knata ner på staden och träffa Stora M för en fika på Costas. Vårt ställe ;)
Jag känner mig faktiskt liiiiite sugen  på en kaffe så kanske att jag surplar i mig en latte och någon god kaka? En chokladboll är jaf förfärligt sugen på så det får det nog bli.
Sen ska jag köpa lite strumpbyxor och antingen ett par kängor eller en oversize tröja i stickat. Vad tror ni? Jag är mer sugen på kängorna, det fanns fina på DinSko för ett bra pris men jag får se. Det börjar bli dags för höstskor i form av annat än tyg som är kallt och inte håller emot vattnet som verkar ska komma var och varannan dag från himlen.

Så ja ! Off I Go! Adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: