kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

UNDERBARAST

Kategori: kärlekskrypet

Jag har haft en trevlig tid med Janne nu ikväll och jag känner mig inte alls bitter längre.
Iofs så försvann det humöret för ett tag sen och nu känner jag bara att jag är så jävla glad och lycklig över det jag har! Och med det så menar jag verkligen allt jag har!
Mina underbara vänner och min bästa vän och pojkvän, vårt lilla barn som bakas i min mage som får vara hur tjock den vill för det kommer att bli så underbart sen!

Janita har berättat hur det är efter graviditeten, hur mycket man blöder osv och det var som bra info. Det är ju ingen som pratar om sånt. Alla målar ju bara upp hur förlossingen va och graviditeten men inte livet efter, och då menar jag itne med barnet. Jag menar hur kroppen förändras osv. Jag hade ju noll koll på att man kan gå omkring och blöda i 3 månader, det känns ju helt sick! Jag som aldrig blöder kommer ju bli helt från mig av rädsla när det aldrig tar slut på blod.
Det måste ju dessutom ta enormt med kraft och energi från en och ja.. Ni vet, massa sånt där.
Jag har fått massa bra tips och råd om hur jag ska göra med kläder och mjuklift eller inte, osv.
Det känns tryggare nu.

Ännu bättre känns det när jag kommer hem till mitt underbara hem som jag delar med världens underbaraste man. Känns bara helt perfekt nu.
Så man ska ju sluta när man är på topp ... GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: