kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TYPELISKT

Kategori: Allmänt

Ja när man väl somnat så kommer en fyllehund och väcker upp en genom att krypa på golvet och rassla med allt skit som ligger där. KUL. God dag igen alltså.
Sen vill jag inte berätta detaljer men jag kan medge att efter ett par timmar så somnar han äntligen och nån timme efter det slocknar jag. När jag då vaknade vid halv 9 så är det så sjukt kallt att jag givetvis måste upp för vem är det som fått "äran" att ligga utan täcke? Jo, preggot...
Så när jag klev upp så insåg jag ju det jag redan misstänke, balkongdörren är HELT ÖPPEN.
Kul, tack babe. Jag har iofs legat och försökt värma honom med mitt täcke för på något konstigt vis så skulle hans inte användas som täcke utan som kudde så jag har hjärtligt delat med mig, och det har ju givetvis resulterat i diverse kroppdelar som smärtar mer än vanligt..
Suck.

Sen regnar det idag också.. Fast det kanske slutar nu för jag såg himlen bli lite ljusare längre bort.
Äsch.. Jag orkar inte vara bitter längre.. Spelar ju ändå ingen roll för det är ju bara bloggen det får utlopp i. Jag tror jag ska fly fältet till fablernas värld.

Adjöss.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Ja, I better rest my case about that! :(



    Ja, i den nya bloggen hade jag tänkt försöka sluta med att alltid vara så gnällig och bitter.

    Nu har jag en blogg som man dessutom kan uppdatera från mobilen, så då har man kanske mer tid för fler inlägg och lättare att dela med sig av en massa bilder.

    2011-09-17 | 16:33:07
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: