kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TOM

Kategori: Allmänt

idag är en dålig dag. Det ska tvättas, städas och sen ska jag försöka få upp humöret så jag kan vara snäll och trevlig på min fika dejt med Monkan. Usch, tycker inte om att känna såhär... Är typ nervös, orolig, stressad, ledsen, apatisk, obrydd, jättebrydd.. ja ni vet.. Allt på en gång men mest hemska saker på en gång. Dålig gårdag...

Jag ska äta lite smörgåsrån och bege mig mot tvättstugan för tvättmaskin nummer 3 och 4. Måste ragga kurslittertur idag också. Vill skumma igenom boken innan det är dags för min kursstart kommande tisdag. Känner stress och panik. Rätt skönt dock att vi bara koncentrerar oss på en kurs, det är inte alla kurser samtidigt som deet var i gymnasiet och det känns bra.

Men men.. adjöss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: