kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TADAAAAA

Kategori: Allmänt

Nu är humöret tusen gånger bättre! 
Jag har varit på Costas med Stora M och fikat, det är så sjukt trevligt att få träffa henne ibland. Det behövs alltid kloka råd och skvallra av sig lite med Monkan. Finns ingen bättre att tjattra med! Eller ja.. ni förstår. ;)

Efter våran dejt blev det ett varv på stan och så fyndade jag ett par svarta stuprörs mammabyxor på H&M som jag har haft ögonen på väldigt länge men storlekar har aldrig funnits. NU fanns det och jag klippte till direkt! De blev t.om storlek 36, är lite förvånad över att jag kan ha det, tycker jag är tjockare än tjockast men det gick bra ;)
Testade även några snygga stickade tröjor men köpte ingen. Älskar ju stickat, det är det absolut bästa jag vet! Det är så snygg med oversize tröjor, mysiga stumpebyxor och knästrumpor. Jag älskar lager på lager klädning, det är det bästa med höst/vintern.

Så nu är jag hemma och inväntar världens underbaraste pojkvän som har jobbat hårt hela dagen. Jag har planerat en liten promenad åt oss senare ikväll mot destination resturang Costas, IGEN, men nu ska vi äta. Jag ska bjuda min bejb på mat och mys denna fredag. Nånting som borde göras varje fredag men ibland kommer annat i vägen.

Ja ja, ett äpple så humöret håller sig på topp och sen blir det pusskalas! :D
Ha en bra fredag allihop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: