kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SAMMANDRAGNING

Kategori: Allmänt

Ja jag vet inte om det var en sammandragning eller om det var något annat men jäklar så ont det gjorde när jag vaknade! Hela magen blev stenhård och jag skrek typ rätt ut av chocken att vakna till smärtor. Weird.

Nu sitter jag och är lite mer nöjd över att magen är full av mat och väntar på att maten ska ta kraft och göra mig glad! Jag hatar att vakna upp grinig. Usch va jobbigt det är.
Igår efter att jag jobbat så kom jag hem och va hur grinig och otrevlig som helst! Måste ju vara av matbrist, har en tendens att bli lite extra grinig då men hemskheter så otrevlig jag var.
Om nu allt går efter schemat idag och jag inte behöver jobba över så ska vi äntligen få se Sons Of Anarchy. Har ju inte hunnit med det än.

Idag är det dessutom min näst sista dag på worket. Eller.. Jag kommer väl mest troligt att finnas kvar som vikarie men jag ska ju lix börja skola och det är alldeles för dålig miljö för mig att arbeta i så allt för mkt kommer jag inte hänga där innan jul i alla fall.

Näpp, nu ska jag äta en macka till och vila lite innan jag beger mig. Adjöss

Kommentarer

  • Jessika James säger:

    låter ju som en sammandragning om magen dragit ihop sig å blivit hård :)

    it hurts like hell sometimes. speciellt om det kommer liiiite opassande haha!

    2011-09-14 | 12:48:00
    Bloggadress: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: