kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

RESEFEBER

Kategori: kärlekskrypet

Jag tror inte mitt lilla kryp i magen tycker om att resa. Under hela resan så har h*n varit helt tyst och stilla men nu, med början från igår då vi kom hem, så har det sparkat non stop.Skitmysigt ju!
Jag som trott det värsta när den varit helt stilla och orödlig.
Iofs så berättade Kim att det kan ju vara för att h*n ligger med rumpan utåt och sparkar innåt och då känner man ju det inte, men noijan har ändå funnits där. Särskilt under flygturen! Gissa om jag trodde att bebbe hade dött då!
Världens katastrof tankar rulla runt i skallen på mig, inte trevligt må jag säga! Men jag har mig själv att skylla för att jag är så flygrädd.

Nä men off I go!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: