kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

REGN PUSS

Kategori: Allmänt

Ja då var det dags för jobb snart igen då. Känns väldigt tungt må jag tycka men det brukar bli bättre allt eftersom dagen passerar och klockan börjar närma sig hemåt.
Först måste jag cykla in till stan och lämna iväg lite Svenska B böcker och sen kan jag avnjuta ännu en cykeltur mot Hedlunda. Blir bra med lite morgonmotion.

Har sovit ruskigt dåligt i natt så det blir nog en slö dag för min del. Känns som jag har sovit en timme knappt, har ju haft sånna extrema mardrömmar. Inte för att det är något nytt men det börjar bli ganska drygt faktisikt.
Ikväll när jag kommer hem har jag nog planer på att ta hand om min älskade babe som har supertidiga veckan denna vecka, samt att vi ska avnjuta det första avsnittet av Sons Of Anarchy!
Äntligen börjar det igen!

Vill också ha lite tips på några shyssta action och skräckfilmer. Verkar som att det inte görs några nya i den kategorin, bara massa chickflicks. Och de i all ära men jag vill ju helst spara dom till då man är sjuk eller så. Det är lättare att se töntiga tjejfilmer då. Man vill ju inte ha filmkväll med bubben och se Bridesmaides eller Bad Teacher, känns inte som att det är ett bra filmalternativ.
Näe, tacka vettja Paranormal Activity filmerna! Usch så förskräckligt bra dom är! Man kan ju inte sova på flera dagar efteråt, superb!
Nu kommer snart 3.an ut och gissa vilka som ska se den på bio mest troligt ;)

Ja ja, nu ska jag äta lite till och packa väskan och vila innan jag drar mig. Adjöss!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bokstäverna köpte jag av en kille i göteborg, som tillverkar frigolit bokstäver. Men har tyvärr tagit bort alla mail från honom, men vet att det brukar pratas om honom på bröllopstorget, så sök i forumet där så borde du hitta honom! :)



    2011-09-13 | 10:17:40
    Bloggadress: http://jejkej.blogg.se/
  • Lina säger:

    Incidious, tror att det stavas så, en läskig film

    2011-09-13 | 23:22:57
    Bloggadress: http://spanluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: