kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

OTROLIGT TRÖTT

Kategori: Allmänt

Jag känner mig helt död. Uschanimej så trött jag är. Jag sov ändå från 21.30 till 7.00 i morse! Helt sjukt! Non stop också! Måste vara därför jag är så trött, tror ni inte det?

Nu är första skolveckan avklarad och nästa vecka börjar vi med kurserna eller det är bara en kurs iofs. Medicinsk grundkurs. Den va mäkta stor så jag hoppas jag klarar av den men jag har ju som bara skolan att fokusera på så det borde väl gå bra? Eller?
Får hoppas jag får en bra grupp så kan man hjälpas åt annars.

Nu måste jag få nånting så blodsockret stiger, jag är helt yr. Adjöss

Kommentarer

  • viktoria-ensam mamma till William säger:

    Kommer gå bra, men jag kan säga att kursen är inget man kan lata sig med kan jag lova. Pluggar man inte mycke och lägger ner tid, är det kört.. Vi har kursprov imorgon och jag är galet nervös att det inte kommer gå som jag vill eller att jag glömmer bort nått. Har aldrig vart så nervös inför ett prov och jag ha pluggat varje dag mer eller mindre. Lycka till =)

    2011-09-29 | 20:42:07
    Bloggadress: http://nattstad.se/vickan89
  • viktoria-ensam mamma till William säger:

    Kommer gå bra, men jag kan säga att kursen är inget man kan lata sig med kan jag lova. Pluggar man inte mycke och lägger ner tid, är det kört.. Vi har kursprov imorgon och jag är galet nervös att det inte kommer gå som jag vill eller att jag glömmer bort nått. Har aldrig vart så nervös inför ett prov och jag ha pluggat varje dag mer eller mindre. Lycka till =)

    2011-09-29 | 20:42:31
    Bloggadress: http://nattstad.se/vickan89

Kommentera inlägget här: