kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

OMÖJLIGT

Kategori: Allmänt

Det verkar inte vara möjligt för mig att få en timmes sömn såhär på dagstid. Nu kommer jag väl helst vara hur trött och zombie-lik som helst på jobbet. DRYGT!!!
Fan, det känns som att jag har tusen saker att göra.. Nått kan jag ju alltid skjuta upp tills imorgon och det andra.. Ja... Vad är det jag ska göra egentligen??

Jag försöker hitta NÅNTING som passar på mig, nånting lite snyggare då förstås. Vill ju också ha klänning på bröllop och känna mig annat än ful, fet och finnig men just nu verkar det vara helt omöjligt. Jaha.. Jag får väl ta ett par av mina nya snygga stövlar som jag köpte förra året men aldrig hann använda, och sen blir det väl jeans... Topp.. Örhängen... Ja.. Det är väl det... Kanske ja drar på mig trenchcoaten för ett liten vuxnare intryck.

ÅÅÅÅÅÅÅ!
JAG VILL VARA SMAL FASTÄN JAG ÄR GRAVID. Sånna här dagar är det inte kul att hela garderoben är för liten, till och med vissa trosor sitter tajt. Hur kul är det då? Suck.
Tillbaka till sängen. Jag måste få lite sömn innan nånting görs, är ju sjukt jävla grinig idag.

Kommentarer

  • Jessika James säger:

    De är sjukt jobbigt att känna sig tjock och inte ha några kläder. Jag köpte leggins och använde mkt tunikor/gör fortfarande. Inget annat passar. Dock jobbigast när man sen mådde för dåligt och inte kunde fixa håret osv. Pga värme från plattisen mm. Haha :P



    Ja min wic är verkligen underbar! Love it. När vi flyttar till nästa ska den vara minst dubbelt så stor ;)

    2011-09-15 | 19:22:58
    Bloggadress: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: