kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

OH HAPPY DAY

Kategori: Allmänt

Jag är så taggad på den här dagen! Eller mer över att den här dagen ska ta slut så jag får börja med fredagen!
Känns så jäkla skoj att göra bort det sista plugget hos Janita, åka hem och ta tvätten, laga mat och fö babe innan han ska ut på äventyr, vilket jag bara antar att han ska. Sen så ska jag sätta mig i lugn och ro i vårt nymöblerade hem och se EM kvalet mellan Sverige - Ungern i fotboll!!
Och jag har inte bestämt mig om jag ska skita i att baka bröden tills på lördag.. Jag tror nog det.. :)
Då kan babe vakna upp till nybakat goobröd! :D

Idag är det jobb jobb jobb, men det känns bra det med. Har en del att gå igenom på jobbet så det kan vara lika bra att få det bortgjort och sen ser vi väl om jag har ett jobb att gå tillbaka till sen :P

Adjöken! Ha en suverän torsdag!

Kommentarer

  • cicci säger:

    oliver och neo har hos oss också varit på tal men det är verkligen svårt.

    2011-09-01 | 16:29:28
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: