kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

NOLIA NEJ TACK

Kategori: Allmänt

Jag blir mest bara irriterad om jag ska gå omkring på en sån där supersmockad loppis som vi var på idag på Nolia. Usch va hemskt. Mycket folk, lite utrymme, USCH ! Ne jag ska nog inhandla grejor på annat håll, inge fler nolia-barn-loppis för våran del. När man dessutom har någon som är sjukt ointresserad att gå med så gör det inte saken bättre.. :P
Jag får fixa sakerna själv.. Är väl lika bäst... Då blir det gjort i alla fall. Jag hatar att vänta in i sista sekunden på att göra saker, det är fan det värsta man kan göra. Det borde vara olagligt att vänta med att göra saker in i sista sekund. Usch..

Annars är jag lite bitter idag faktiskt.. Har dock köpt mig ett par nya tights så det känns väl bra men annars är jag sur och grinig. Känner mig tjock, äckligt och oönskad så jag vet inte vad jag ska göra för att bli på bättre humör. Det
är känsligt idag.

Nähää.. På med stereon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: