kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MODELLJAKTEN

Kategori: Allmänt

Känner mig så lyckad ibland när jag cyklar runt och gnekar på stan.
Idag när jag var nere t.ex, så var jag helt i min egen värld, cyklade runt på stan, hörlurarna i ögonen och tankarna i fablernas värld, ganska fridfullt med andra ord. Sen helt plötsligt dyker ett teve team upp mitt på torget och jag håller på att köra in i dom!
Oj oj, ursäkta mig hemskt mycket mumla jag och cykla vidare mot H&M.
Sen tvärstanna jag, kolla bakåt och ser att jag nästan har cyklat på Andreas Wijk och Kenza !
DUKTIG TJEJ !!
Gissa om jag trampade fort därifrån och skynda in på H&M för att slippa skämmas så otroligt mycket. Det var ju ändå en del folk på stan också.. :S
Haha, ja ja.. Men thats me!
Går aldrig en dag utan att jag lyckas skämma ut mig själv på nått klumpigt vis ;)

köpte iaf världens sötaste bodysar på H&M. Det blev dom vita med text "I love MUM" & "I Love DAD". Ni vet, dom som är så uuubersöta ;)

Sen har jag hunnit laga pannkakor och gjort korv & spaghetti till gubben så han har middag och matlåda. Jag får ju inte träffa han förän imorgon kväll så det är lika bra att ta hand om han så gott jag kan utan att närvara.
Ja ja. nu ska jag göra min egen mat och fika tills ikväll så jag klarar av ännu ett 16 timmars pass på worket.
Adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: