kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MAGONT

Kategori: Allmänt

Jag vaknade upp i morse med så mkt magont att jag bara kved i tystnad i en timme innan jag kunde gå upp. Förstår inte vad det var men jag misstänker hunger :P Det var lilla hungern som gjorde sig påmind.
Jag vaknade ju halv 9, slutade jobba 10 i morse och vi brukar inte göra nånting för än halv 10 typ, så jag låg och bara va tyst i smärtor. :P
Nu har jag fortfarande inte ätit men ska snart göra det innan jag skuttar i duschen för att göra rent mig från jobbets lukt.
Sista passet är avklarat nu på länge så det känns ju trevligt. Ska börja leta runt efter kurslitteratur till USK programmet som börjar om en vecka. Blir muy bien! :)

Idag blir det dejt med Janita och sen pussipuss kalas med babe :D Undrar vad vi egentligen ska hitta på i helgen? Han ska ju tydligen vara nykter med mig så jag känner mig lite överväldigad och får lite prestationsångest. Vill ju passa på då och hitta på massa saker. Någon som har lite tips?
Bio är rätt uttjatat må jag tycka... Kanske bowling? Man får väl passa på nu medans man ännu inte rullar med klotet ;)

Adios!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: