kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LOW LOW LOW

Kategori: Allmänt

Ja tjohoo! Efter en 16 timmars jobb kväll/natt/morgon så känner jag hur underbart mitt liv är!
Jag har sovit som en skata och drömt mardrömmar, som vanligt, och vädret suger ju kamelpung och jag har ingen stänkskärm bak på cykeln så jag bli dyngsur när jag cyklar hem i rusket men lika glad för det är jag!
Jag känner bara att idag är det så jvla löjligt att konstant sitta i självömkan. Visst måste man få tycka synd om sig själv ibland men det behöver verkligen inte gå till överdrift. Det blir ju knappast bättre av det, am I right?

Nae, tacka tusan för att vara nöjd med det man har istället. Det kanske inte verkar vara så mycket för världens ögon men vem fan bryr sig om vad andra tycker? Seriöst? INTE JAG !!
Jag fick det ändå bäst tycker jag ;)
Världens snyggaste och bästa kille, vårt första lilla barn som kommer i december, en fin lägenhet, bra med vänner, bra familj och ett helt underbart liv helt enkelt. Det må ha tagit ett par år innan jag fick till det och innan jag insåg det men nu när man är mer klar i skallen än någonsin och ögonen är vidöppna så går det ju inte att ta miste på att jag fick det bäst!
Tänk va patetiskt om jag ska sitta och tycka synd om mig själv för all evighet på grund av diverse saker. Jag menar, självklart får jag mina moments of weekness och faller i en "tycka-synd-om-mig-själv" svacka men det brukar gå över fort när jag kollar upp från den här dumburken och ser vilket suveränt liv jag skapat mig.

Det blir nog att byta ut självömkan i forts. mot lite good creds! Man får det man förtjänar. Det gäller ju bara att se på saker och ting på rätt sätt så kommer man att hitta alla guldkorn istället för svarta hål.

Ja huvva va gla jag är :D
Nu ska jag torka upp, ta en macka och vila lite innan det är dags för lunch med Jonas.
Adjöss!

Kommentarer

  • cicci säger:

    ahhh jag har fastnat för Alice så om det blir en tjej så lär det bli det namnet! Pojknamn blir de nog william kanske :)

    men imorrn ska vi få reda på om det är en flicka eller en pojke :) ska bli spännande :)

    2011-09-12 | 14:12:21
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: