kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LÄTT OCH LEDIG

Kategori: Allmänt

Ne inte det inte.. Jag har haft sånna förfärliga mardrömmar hela natten! Vaknade i nästan tårar och drog mig närmare babe, jag trodde inte det var sant! Usch va hemskt allt var.
Jag tog ju sovmorgon idag, till 8.30 så jag skulle va fräsch och orka med det gigantiska tvättberget vi har samlat på oss samt en del ärenden jag måste hinna med att göra. Känns som tiden inte räcker till.

Det här bröllopet som kommer till helgen har förstört hela min vecka. Jag är så stressad att jag vet knappt in eller ut! Det kommer bli så omständigt med resor, pengar, boende, jobb, allt som ska fixas och ooo..... :( Jag klarar inte stress lika bra som förut märker jag. Uindrar hur bebben mår då? Inte bra kan jag tänka mig och såhär måste den ha det i flera dagar till. Jag vet inte hur jag ska fixa allt, känns som att det är miljoners grejer jag måste fixa NU.

Jag hoppas bara jag inte blir handlingsförlamad av all stress. Det skulle inte göra någon av oss gott. Det som boosta den här skiten ännu mer är att jag inte får träffa babe för än på fredagkväll!! Kommer inte kunna prata med han förutom på sms för han jobbar dagar och jag joobbar kvällar och nätter. Usch.. Jag måste gå och lägga mig i fosterställning tvärt. Mår illa.

Adios

Kommentarer


Kommentera inlägget här: