kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LATHET

Kategori: Allmänt

Ja det blir inte så mycket bloggande nu när det är stenhårt med jobb. På fredag och lördag är jag ledig men sen på söndag kväll börjas det igen.
Har nyss klivit av ett 16 timmars pass och ska nu vara hemma till 18 ikväll då jag börjar jobba igen i 16 timmar framöver. Det går fint.
Sen har jag bara onsdag och torsdag då det är 8 timmar så det blir ju som ett mini pass i jämförelse ;)

Jag tänkte mig ner på stan idag, H&M närmare bestämt för att införskaffa mig lite bodys min älskade knort kan ha när den känner för att titta ut.
Har ju massa rabatter och grejor så det kan nog bli ett bra fynd idag :) Tänkte kika förbi expo på vägen ner också. Kanske hittar man nått grönt och fint där såhär lagomt till höstkvisten ;)

Nu måste jag lägga mig på darlings sida och mysa lite innan lunch.
Ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: