kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KLIRR

Kategori: Allmänt

Ja huga huga sommarstuga. Nu var det snart dags för skoldag nummer två som blir en kortis. SKÖNT.
Jag har en dejt med moder sen så det blir trevligt att få ränna runt stan lite innan det är dags för hemgång, middag och sen ska jag väl mest troligt iväg igen och leka med Janne. Det är bingo ikväll serru ;)

Måste ju ringa bjurholm och be om mitt arbetsintyg över allt jag någonsin jobbat, känns ju lätt och lagomt roligt. Jag tror jag ber mamma göra det, hon som hänger där hela tiden ;)
Så med intygen jag lämnar in på betygen idag samt att jag visar upp intyget på att jag har adhd så blir det lite validering och lite enklare för mig att få plugga. Hoppas jag! Jag vill ju inte misslyckas IGEN med skolan så hur jobbigt kan detta bli egentligen? Jag gillar ju klassen, skolan och inriktningen än så länge så heja heja! Nu kör vi på! :)

Adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: