kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KICKBOXING

Kategori: kärlekskrypet

Ja huvva va denna vecka har rusat iväg! Nu är det redan fredag och snart går jag in i ännu en ny vecka. Kan inte bärga mig!
Snart måste jag börja trycka på babe om att vi MÅSTE börja göra i ordning baby rummet! Jag tänker INTE ha det oklart när bebben kommer, det blir inte av!
Jag vill hinna få det alldeles perfekt med allt som behöver köpas för det är ju ändå en heeel del.

Annars har jag haft en väldigt livlig rackare i magen. Igår sparkade den se pass att jag nästan fick lite ont! Det var ju iofs en trevligt omväxling för annars har det som mest bubblat  och tryckt på lite försiktigt men väldigt ofta, nu är det hårdare tag. Kanske knorten är arg på mig? :P

Annars så måste jag dyng plugga tvärt för jag har prov kl.9 i religion.
Adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: