kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

INBROTT

Kategori: Allmänt

Jag har drömt att jag gjort inbrott på Expo men världens största platåkängor på mig. Helt sjukt, jag förstår inte. Trots dessa platåkängor, dom inte är från denna värld, så lyckades jag springa och hoppa och komma undan personalen som försökte ta mig och mina medbrottslingar.
Det vi var ute efter var blockljus till en fin lykta som jag fått när jag hälsat på mormor.
Sjuka drömmar..
Sen blev konsekvenserna av detta påhitt ett besök på något boende längs älven där jag fick sitta med massa andra människor, de flesta var barn som gjorde läxor.
Jag fattar nada. :P Nu var det ju lite mer än så men jag kom inte ihåg, kom mest bara ihåg att det var hemskt och att jag ångrade mig så sjukt!
Sjuka drömmar man kan få... ;)

Idag är det en solig dag och jag tror bestämt att det är en cykeldag! Babe är inte bakis idag så kanske att det blir lite trevligare cykeltur idag? Mot ersboda igen eller? ;)
Sen ska vi höja styret på min cykel så jag inte sparkar mig själv i magen när jag trampar på och sen ikväll är massage!! Jag har ju faktiskt blivit utlovad en massage i veckan på grund av ryggen, så då tänkte jag ta den varje söndag. Mys. Det är så trevligt att man har en se go en karl som erbjuder sig massage och ompyssling redan nu innan alla dessa preggo besvär kommit.
Jag kan ju bara tänka mig hur han kommer att se på fossingarna sen när dom är som små weinerkorvar ;) haha
Ingen fotmassage då kanske.. :P

Ja men huga! Nu ska jag väcka babe med kaffe! Adios!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: