kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HÖST DAG!

Kategori: Allmänt

Ja idag har vi verkligen en fin höstdag, eller början på en i alla fall.
Har sovit relativt bra faktiskt så jag känner mig pigg och fräsch inför dagens ingetattgöra-lista. Haha, jag har verkligen INGET att göra idag. Har tagit på mig jobb i veckan så från 18 imorgon till 10 på fredag är jag fullbokat med jobb och när jag kommer hem på mellantimmarna är det städ, tvätt och packning som kommer att hända i små omgångar.
Det blir bra, att få fylla ut dagarna ordentligt nu innan vi ska iväg till Stockholm och njuta av en liten weekend tillsammans och fira världens bästa Veronica och Chrisoffers lycka ;)

Om en vecka så går jag ju på skolan dessutom! Jag ska se till att åka idag kanske, och anmäla mig till kursen och sen börjar allvaret denna termin. Jobb, plugg och preggo. Kan vi fylla ut hösten på nått bättre sätt eller? ;)

Idag känns det att det är en bra dag. Tjofadderittan!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: