kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HOME AT LAST

Kategori: Allmänt

Med mycket om och men blev det äntligen en hemresa för oss igår i form av flyg från Bromma. Standby flyg från Bromma går alltid att lita på, jag har då alltid tagit mig hem.

Efter en turbulent helg med nästan noll timmars sömn från fre till lör så blev det en 9 timmars bussresa från 5.40 till 15.15 till Stockholm. Mys att åka med darling dock, utan han hade jag väl gått itu.
Sen blev det att möta upp järngänget och åka till Solna kyrka där vi inväntade brudparet som var världens vackraste såklart! Min absolut bästa vän, Veronica, var den finaste bruden i hela världen! Lyxiga USA bröllop släng er i väggen, det här var det finaste jag någonsin varit med om! (Lägger upp bilder senare.)

Efter en vacker vigsel blev det efterfest på resturang EtthundraEtt och där var det god mat, trevligt sällskap och givetvis också hur fint som helst. En annan fick ju sitta närmast bruden så jag hade bästa översikten över de vackra människorna som nyss gift sig samt att jag hade första parkett på att höra alla tal som var otroligt underhållande :)

Senare på kvällen blev det lite dramatiskt och för mig, som satt ensam nykter och gravid blev det mastigt att hålla sig vaken över 21 snåret men likt förbaskat så lyckades jag hålla upp ögonen till 05.00 då vi äntligen landade hemma och Matilda och Mikko och fick sova fast endast 5 timmar. Sen var det full rulle och vi skulle försöka hitta något sätt att ta oss hem så givetvis tog vi oss till det bästa med Stockholm, BROMMA. Standby från Bromma är man alltid garanterad ett säte på så vi va hemma vid halv 5 efter att ha tagit oss från flyget, köpt mat, hämntat cyklarna på stan och landat i soffan.
Gissa om vi sov gott i natt? En sisådär 10 timmar tror jag att jag har sovit, helt sjukt så skönt!

Idag är det skola som gäller och resten av veckan också för den delen. Känns otroligt skönt att vara hemma. Vi får åka ner och hälsa på Veronica och Christoffer en annan gång utan att det är mängder med andra vänner och all släkt. Då kanske man får chansen att mysa lite med världen goaste Vincent! Nykläckt och underbart söt givetvis! :) Kan bara hoppas på en lika perfekt liten sötsak som kommer ut ur mig till jul ;)

Nu ska jag ge mig med detta skrivande för ett tag. Ha de!

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Nästa gång tvingar jag dig att hålla i honom vare sig du vill eller inte! :P Jag vill se bildeeeeer! :D Skicka skicka! Har bara fått se dom som nina tog ännu :P

    2011-09-26 | 15:46:27

Kommentera inlägget här: