kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

GUMMISTÖVLAR YES!

Kategori: Allmänt

Jag gillar när jag får använda gummestövlarna, det är så mysigt att ha på sig dom :D
Nog för att dom kanske inte är dom finaste stövlarna i skohyllan men vattentäta är dom och det är huvvesaken :D

Imorgon ska jag göra en sista testning av kläder och babe ska få hjälpa mig. Nu har jag lagt fram alldeles för mycket alternativ, hör och häpna, så jag blir helt förvirrad och känner att det kanske är lika bra att gå i brallor? Vad tror ni om det? Om man lix ska ut sen så vet jag väl inte om det blir så bra tajmat med klännign och strumpebyxor längs sthlms gator?
Näe,, usch jobbigt med kläder.

Nu måste jag skynda mig att vila lite till. Ajdöss

Kommentarer

  • Linda säger:

    nope inga 3d bilder, :( Men de gör inte så mycket. Det var jätte svårt att få bra bilder tyckte hon som gjorde ul.

    2011-09-22 | 19:34:44
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: