kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

GIVETVIS...

Kategori: Allmänt

Klart att dagen börjar sisådär, provet går hyffsat och sen när jag ser vilken post som kommit till bunkern så är det bara skit och helvete!!
Jag som tyckte att det gick relativt bra för min del nu men ack så jävla kuk fel jag hade.
Usch, vilket språk jag använder...
Jag blir bara så irriterad över att alltid ska vara så grymt omständigt. Det känns inte rättvist att ha det så förbannat tungt hela tiden. Jag tycker VI förtjänar en vindpust i medvind och inte tvärtom.. Vissa dagar känns det som att man springa i uppförsbacke i extrem motvind men då har det ju bara varit att ta i lite till så man tar sig längst upp på backen.. Nu känns det som att det kommer att bli att jag lägger mig i fosterställning resten av dagen och hoppas att nånting blir bättre av sig självt. Det här börjar bli påfrestande.

suck. Vilket patetiskt klagoinlägg detta blev... Men vad ska jag göra. Utlopp för mina irritationer är väl bäst att på detta vis, annars vette gudarna vad som kan ske. Kanske börjar flippa som Brittan och snaggar håret? :O

Usch bara. Fosterställning Hej hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: