kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FREDAGSFIN

Kategori: Allmänt

Jag som aldrig brukar ägna tid åt hår och smink har haft EN TIMME framför spegeln där jag fixat make up och t.om håret! Har använt min Volumemaster för första gången, woop woop volym. Jag gjorde nog inte helt rätt för det ser lite klenare ut än bilderna och det jag sett på nätet men jag är nöjd. Nu kanske jag kan kamma ut detta raffs sen ;)
Smink har det också blivit! Lager på lager och mängder med allt! Känner mig lite som en... ja.. ni vet.. Men det är väl mest för att jag inte är van vid detta spackel. Kanske ska försöka med spackel fre och lör, då förtjänar man att känna sig lite finare. Särskilt i detta skede då vad man än gör resulterar i att man känner sig motbjudande och ful. ;) Men inte idag inte!

Kanske att jag t.om tar en bild och lägger upP!!!?? :P

För övrigt väntar jag tålmodigt på samtal från Janne men det verkar sitta långt inne denna dag. Får se vad jag ska hitta på annars idag då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: