kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FORTF. GRINIG

Kategori: Allmänt

Ja trots att jag säger att jag är grinig idag, mest troligt på grund av den extremt dåliga sömnen jag fått stå ut med i 2 dagar, så verkar det inte gå in i skallen.
Suck, pust och gröna bönor. Kan ingen bara gå lös med nått automatvapen vissa dagar? Ååh...
Maten har då fasiken inte gjort mig på bättre humör, det brukar ju faktiskt hjälpa mig i mina griniga perioder men inte idag. Spelar ingen roll hur mycket jag äter, är på samma nivå ändå.
Jag är INTE SUR, jag är grinig. Vilket i mitt fall innebär att jag inte är så jävla pepp på att göra annat än att se en chickflick i soffan under tystnad eller bara va dryg och tracka ner på alla andra, alltså dom på teven.

Jävlar va dryg jag är och va drygt detta är. Hejdå.. IMorgon blir en bättre dag.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jo, nog har jag väl det bra. Har lite mycket att göra dock, alldeles för många bollar i luften för att orka med, vilket leder till att jag är mest sur o grinig jämt. :(



    Hur är det själv med dig o magen!? :)

    2011-09-15 | 01:17:39
    Bloggadress: http://spanluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: