kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FÄRGKLICK

Kategori: kärlekskrypet

Jag är så sjukt sugen på dessa tapeter, iaf som en fondvägg, i vårt lilla bebisrum.


Superläckra va? :D
Och sen vill jag ju ha resten i vitt, grönt och gult. Det skulle vara det coolaste bebisrummet ever! Istället för det neutrala och nertonade vanliga bebisrummen så hade det varit extremt mycket roligare med ett färgsprakande rum.
Jag tror att bebbe skulle uppskatta det så mycket mer också. Det blir mer färger och mer intressanta saker att kolla på och hålla sig aktiv med. :)

Jag tror stenhårt på en fondvägg eller på schabloner och ett akvarium. Fiskar är ju jättebra också som underhållning för barn. Färgglatt och rörligt, perfekta barnvakten ;)

Åh va skoj det ska få bli att VÄNTA EN HEL JÄVLA MÅNAD innna man får göra nånting. Jag går ju nästan sönder!

Vad tror ni om mina färgsprakande ideér? :)

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Jättefin tapet ju! Vill också ha, men har ingen vägg att sätta den på, tusan :P

    2011-09-22 | 15:08:46

Kommentera inlägget här: