kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FACEBOOK

Kategori: Allmänt

Alltså jag förstå verkligen att facebook blivit stort, det är ju sjukt skoj!
Men det finns vissa saker som stör mig något så in i helvete, ursäkta svenskan, men det är ju när folk KONSTANT skriver och uppdaterar sin jäkla status för minsta lilla skit grej!
Typ: Jag har sovit. Jag har vaknat. Nu har jag ätit. Nu går jag på vägen. Här finns en kille. Här kommer mamma. Nu ska vi shoppa. Nu har vi shoppat. Bra show på tv. Nu har jag duschat. Jag använde schampo i duschen. Jag gillar grönt. Nu kurrar magen. Nu är magen mätt. Håret är kammat. Nu är det rufsigt.

Seriöst? Nog fan uppdaterar väl jag också min status nån gång ibland med sånt som folk säkert anser vara helt onödigt att dela med sig av, men sånna nötter som skriver hela jävla tiden? Va fan ska ni göra om facebook försvinner? Suck. Jag kan inte säga nog hur sjukt töntigt och drygt det är med sånna människor, jag känner att jag har alldeles för många KVAR på min vänner lista. Det blir väl att rensa IGEN.

Ja, lite bitterfitte-varning ikväll men jag måste få utlopp för det där jävla facebook-status-skiten. SUCK !!!

Jag tycker man kan spara lugna ner sig med detaljer och invites till att veta hur hela livet för en fungerar, lämna lite så ni blir intressant att kanske surra med OM man stöter på er på stan? När man suttit 10 minuter vid facebook vet man vissa människors liv pga deras jäkla uppdateringar. Kul sen OM man träffas och ska höra hur det är med människan, DUM JÄVLA FRÅGA. ALLT STÅR PÅ FACEBOOK!!

Suck.
Nu ska jag trycka lite vindruvor och dricka bonaqua så jag blir lite snällare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: