kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DONE AND DONE!

Kategori: Allmänt

Nu är det äntligen bortgjort med allt jobb denna vecka! Nu har jag gjort bort 49 timmar, score!
Nu väntas en lugn dag, cykla ett par ärenden och sen bums hem, skura golv och göra det allra sista inför morgondagens resa. Det blir ju hur bra som helst!
Måste ju givetvis ha lite modevisning för darling för att bestämma vilken klänning/outfit jag ska ha men jag tror jag vet vilken som är mest praktisk. En outfit som passa på bröllop samt som jag bara behöver byta strumpebyxorna mot mina jeansleggings så fungerar samma outfit att åka buss och gå ut på krogen med. Blir ju hur rackarns bra som helst jue :D
Får se vad babe tycker bara.

Har lite ont i magen så jag antar att vårt lilla kärlekskryp är lika hungrig som jag är? Brunch here I come!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: