kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

CYKELVÄGEN

Kategori: Allmänt

Snart ska jag bege mig mot skolan och min första dag. Känns ändå bra. Det är samma korridor vi håller hus som då jag gick fotbollsprogrammet där och det är ju inte helt fel att vara någorlunda van vid huset innan man börjar klasserna :)
Det blir nog en lugn och relativt skön vecka har jag för mig. Blir nog inte så mycket mer än information och lära känna klasskamraterna och sen nästa vecka drar väl lektionerna igång och då har vi väl förhoppningsvis ett riktigt schema också.
Nu ska jag bara se vilken cykelväg som är bäst att cykla. Jag tror jag tar kyrkbron, öst på stan och över till Östra faktiskt. Det blir nog lika nära om jag skulle cykla igenom stan men jag såg på nyheterna i morse att polisen skulle hålla bättre koll på cyklisterna i stan och nu kan man t.om få böter för att cykla genom centrum på olovliga tider. Med min tur så blir det väl massa böter för jag är ju så himla smidig :P

Ja fifan. Undrar om man ska äta en sån där matsmältningsyoghurt från Valio, dom sägs vara bra för oss mjölkmagar, får väl se vad jag tycker om det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: