kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

CRACKWHORE NAGLAR

Kategori: Allmänt

Jag måste måla om naglarna. Det ser ju förfärligt ut med halvlackade naglar i rött, riktigt fult är det. Jag brukar ha bra hand om mina naglar och se till att dom är fint polerade och lackade men nu har jag legat på latsidan. Suck, va jobbigt.

Men skola har jag att se fram emot idag. Det blir en heldag för omväxlingens skull. Jag har med mig pärmar och papper och pennor så nu borde jag väl vara förberedd för vad som än komma skall i dagens lektioner.
Vi ska tydligen ha några småsaker med oss på lektionen vi har nu på morgonen, lärstilar. Jag förstår icket varför men det kan ju bli lätt intressant att se.

Imorgon är det sista skoldagen och sen är det ledig fredag för tanten. Fast jag ska ändå upp 7 och tvätta och sen ska det storstädas och för att inte tala om MYSA till film i soffan!
Ser ut som vi har en del cykelturer på göra-listan i helgen. Trevligt värre right?

Ja men ha en bra dag allisammens. hejdå hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: