kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BRIDESMAIDES

Kategori: Allmänt

Jag har äntligen sett Bridesmaides, dom omtalade chickflicken som ska vara så underhållande att den t.om är klassad som en av dom roligaste filmerna i år.
SNARK. Det måste baske mig vara den TRÅKIGASTE filmen någonsin? Jag älskar chickflicks, b.la, men ve och fasa så otroligt dålig film! Fanns ingenting bra med den alls!? Tanken på att folk faktiskt har varit så lurade att dom gick och betalade 100 spänn för att se den på bio måste ju ha gråtit blod över dom absolut sämst spenderade pengarna någonsin!?

Usch.. Jäävla dålig film, se den icket!

Solo sitter jag nu och ska bege mig mot rummet "where the magic happens". Inte för att det blir så mycket magic när man ska försöka lägga plåster på såren som uppkommit för att man är solokvist ikväll.. Kommer fortsätta se Cocktail på femman och hoppas att bitterheten lägger sig så jag får sova... Skulle behöva en god natts sömn faktiskt. Den här veckan har inte varit så bra sömnmässigt så jag ger inte upp hoppet om en god natt än så länge!

Usch va onödigt dravel det blev här då. Som vanligt.
Adjöss! Hoppas alla andra har det bra...

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jag kan vara bitter åt dig!

    Du ska inte acceptera vad som helst, du är en helt underbar människa med ett stort hjärta, du förtjänar lite respekt.

    Speciellt med tanke på den uppoffring du och din kropp gör just nu. Du ger denna man, den största gåvan han kan få, lite tacksamhet vore på sin plats! / Bitterfittan

    2011-09-17 | 00:05:14
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: