kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BM BESÖK

Kategori: kärlekskrypet

Efter att ha kikat på alla värden och lyssnat på bebis, som lustigt nog sparkade rätt på dopplern hela tiden, så är mitt besök hos morskan över.
Jag tog inte upp det här med amning tänkte att jag gör det nästa gång för det vi surrade mest om nu var det  faktum att jag jobbar på ett ställe som det röks inne på. Jag har haft lite funderingar över hur bebis mår pg.a det och BM sa att jag skulle sluta bums. Det var inte snack om att jobba kvar några veckor och särskilt inte idag!
Hon sa att det är bara att ringa försäkringskassan, prata med dom, prata med företagen, företagshälsovården och hela fadderullan!
Känns lite dramatiskt att dra på med allt det där. Jag har ju nyss börjat men jag kan lika gärna sluta istället bara för mitt barns skull.

Hur skulle ni ha gjort? Sagt upp er eller dragit igång med alla samtal till dessa olika människor?

Kommentarer

  • Jessika James säger:

    Skulle ringt alla dom där samtalen å sett till så att det blev förbud på rökning = Bättre i längden för alla. PLUS att ifall dom nu har något emot de så får väl dom säga upp dig i så fall = bättre för dig då du har rätt till a-kassa mm snabbare. OCH dom får inte säga upp dig så då har du rätt till lön utan att jobba mm :P

    2011-09-07 | 14:53:22
    Bloggadress: http://strawberrydreams.webblogg.se/
  • viktoria-ensam mamma till William säger:

    SLUTA NU!!!

    2011-09-10 | 11:48:00

Kommentera inlägget här: