kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BITTERFITTA

Kategori: Allmänt

Helt plötsligt vände mitt goda humör och jag känner bara agg. Irriterande att jag varit så dum och lagt så mycket tid på utseendet idag. Som om det spelar någon roll för jag är ju ändå alltid själv och inomhus så what the fuck..
Nähä.. Nu blev det genast otrevligt.

Jag får väl använda mig av mottot jag tänkte ut igår; Det spelar ingen roll vad som händer så länge man ser bra ut för då känns det bättre.

Great success... NU ska jag tydligen måsta ÄTA SJÄLV.. VARA SJÄLV.. SE FILM SJÄLV så ADJÖSS.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Vad hände med mannen som lovat att vara hemma och nykter för en gångs skull?

    2011-09-16 | 20:05:33
    Bloggadress: http://spanluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: