kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ÅTER IGEN

Kategori: Allmänt

Ja det ska då vara själva faan att man inte ska kunna få en GOD NATT SÖMN. Jag tycker ändå att under tiden jag varit gravid så har jag sovit förvånandsvärt bra med tanke på hur jag brukar sova. Nu har det tagit någon tvärvändning och jag sover inte alls bra. Igår låg jag och vred, vände och suckade i sängen till klockan 2! Jag brukar ALDRIG ens klara av att hålla upp ögonen till efter 12 och nu helt plötsligt ligger jag klarvaken i flera timmar! Vad är det för fel på mig?
Blir min sömn lidande så blir folk omkring mig lidande, jisses va grinig jag blir. Som jag skrivit förut så hjälper mat inte det minsta dom dagarna. URK.

Så idag blir det att konka prylar  och dona på med diverse smågrejor innan jag ska laga mig en liten lätt middag och dra iväg på mitt sista pass. Blir bra det. Kanske skuttar in som vikarie men jag kommer nog mest troligt inte att visa mig på jobbet för än jag blivit mamma. Det känns lite både och. Jag gillar ju att jobba men under dessa omständigheter blir det ganska jobbigt.

Ja ja, mer skitsnack kommer under dagen. Adios>!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Ha, ha, bitchiga klubben! :)

    Ja, det är väl bra saker jag donar med, men det är för många saker samtidigt och som tar så mycket energi.

    Jag är en lat människa som vill ha ett lugnt tempo, blir det stressigt får jag bara panik och då funkar inget! :)

    2011-09-15 | 08:30:56
    Bloggadress: http://spanluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: