kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ÄNDRADE PLANER

Kategori: Allmänt

Ja det blir tydligen ändrade planer för min del angående det där jobbet. Det var tydligen inte mycket vikarie jobb utan en tjänst och jag vet inte vad jag känner för det men fram tills skolan börjar så tänker jag jobbba på.
Sen är det ju så att jag fortfarande är på tjocken så det måste jag säga till min brukare idag och om en månad säger jag det till min chef. Tänker ju ändå jobba fram till julafton så det kan ju inte vara några störra problemos.
Det blir väl första halvåret sen som jag tänkte att jag ville vara mamma ledig för sen är det ju plugg igen som jag ville slutföra.
Har en bra plan i skallen. Om jag pluggar detta halvår utan studielån som det var tänkt från början så har jag ju inget att betala tillbaka nästa halvår när jag ska studera på distans igen.
Det låter väl superbra? ;)

Näe jag måste duscha nu,  lluktar usch.
Hejdå

Kommentarer

  • Jessika James säger:

    Jag skulle inte sagt något till min brukare om det. å speciellt inte före jag sagt det till chefen. men det beror väl lite på vad man har för brukare oxå.

    finns inget som säger att du måste berätta än för dom iallafall :P

    2011-09-02 | 14:12:08
    Bloggadress: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: