kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

AKTIVT

Kategori: Allmänt

jA HUGA HUGA sommarstuga sikken cykeldag vi har haft idag igen :D Nu har vi återigen, denna söndag, cyklat mot ersboda och kollat in affärerna där. Muy trevligt! Jag som oftast brukar vara den som fyndar har ju som inte gjort det på ett tag för att jag är gravid och känner inte sug att köpa nånting för inget passar ändå. Hur som så har jag faktiskt haft turen att hitta en BH som passar! Jag har äntligen ännu en som jag kan ha! Uschanimej så bra det känns ska ni veta. H&M kan ibland ha nånting dom också ;)

Nu har vi dessutom sorterat babes garderob och rensat ut bland alla dessa skit plagg han hade som fyllde upp all space så nu är det rent och fint och snyggt och prydligt där också. Det som väntas i veckan är stortvättning utav dess like, men jag har lix inte jobb inplanerat så det passar ju alldeles ypperligt.

Jaha,... Jag ska se om jag kan göra nått att äta innan kvällens bingo ska spelas ;)
Adjöss

Kommentarer

  • Emma säger:

    haha jaså tycker du, de har jag inte tänkt på faktiskt =) fin kula du ha börja få =)

    2011-09-18 | 20:21:54
    Bloggadress: http://emzibit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: