kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

AJ AJ AJ, DET BULTAR OCH DET BANKAR

Kategori: Allmänt

Ja fast inte på ett bra sätt. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen att jag vill inte vara med på den här dumma leken nå mer! Usch, det är inge kul med ett sittande jobb när alla möjliga sittställningar smärtar i ryggen. Känns inte bra.. Känns ännu värre när det blir sovdags, det fungerar inte alls. Man får helt enkelt ligga vaken mestadels av natten och hoppas att morgonen kommer tidigare än vanligt.. Vilket den aldrig gör men det är ju dumt att tappa hoppet :P

Hungrig är jag! Lite mannagrynsgröt tror jag passar magen idag. Sen ska jag ringa ett samtal till arbetsförmedlingen och fråga va i hela friden dom håller på med och sen när mammsen kommer idag så ska jag be henne köra mig till östra så jag får anmäla mig. Orkar inte cykla, magen är i vägen.

Ja ja, ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: