kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

3 FÖR 2

Kategori: Allmänt

Jag är allt snäll flickvän ibland! :D Har gjort allt klart inför morgondagen och jag har dessutom hunnit handla nytt schampo balsam, märkte att mitt var slut idag när jag duscha. Plus toablock för en fräschare toa ;) Det har dessutom hunnit bli påfyllnad av tops samt 15 par sockar till min älskling för endast 20 kr!!  Nu ska jag gå lös i hans socklåda och lära han använda de nya fina HELA sockorna som må vara lite tunnare men fungerar lika fint ändå :D

Men lite tur till veckan så kanske jag får slippa att ta på mig ansvaret för den förfärliga lägenheten jag bodde i förut. Jag vill ju att Miranda ska ta över den, hon vill ju dessutom ha den så jag förstår dock inte vad problemet kan vara.

Ja ja, vad tror man om pasta carbonara och lite rårivna morötter till middag? MUMS säger bara jag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: