kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LOPP-LISA

Kategori: Musik

Ja då har ännu en helg blivit avverkad. Har gjort bort att köpa skolböcker, gå på loppis, hämta paket och dona med det som skulle göras. Hittade ett fynd på loppisen och jag hittade dessutom en väldigt gammal kompis som verkligen har gjort en life u-turn, jag är så glad för hans skull! Så otroligt trevligt att stöta på honom!
Sen träffade jag en annan gammal kompis som jag verkligen uppskattade samtal och sällskapet av, det var long time no seen. Alltid kul att stöta på gamla rävar som förgyllt ens liv en gång i tiden, :)

Sen har jag mest tankarna bortsvävade hos dom som behöver det mest just nu. Kan inte sluta tänka på det hemska som händer, usch usch.. :(
Vill göra nånting men det går inte. Vi får bara hålla fast vid hoppet om det bästa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: