kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VM PREMIÄR

Kategori: Allmänt

Nu äntligen är det igång på riktigt med fotbolls VM för damerna. Sverige matchen idag, vann vi ju självklart men det var ett slarvigt spel från våran sida måste jag medge. Vi är ändå klassad som sämst i vår grupp så om vi ska OS kvala eller komma vidare över huvudtaget måste vi prestera bättre!!

Bebis? Jo, antagligen ligger den i magen och har det bra, LEVANDE!! Annars så är jag fortfarande inne på samma spår som förut, är jag ens gravid? Känns weird... Kul, men weird. Hoppas ju att den kommer det här året så den kan leka med Veronicas lilla knort som kommer utskjutandes i September mest troligt?
Ja, det blir intressant att se. Jag vill ju hemskeligen ha det här året men samtidigt vill jag inte att den ska komma för nära julafton, 20/12 är det hastigt beräknat nu men det kan lika gärna vara 30/12 den är beräknad och då lär jag mest troligt få i januari.. Övertid får ju de flesta sitt första barn men vem vet. Hoppas bara att tanta på Kvinnokliniken hade fel gång nummer två, jag hoppas att IDAG ha gjort 16 hela veckor. peppar peppar!!

Men, slut på detta oändliga klagande och katastroftänkande för ikväll. Jag har vätskebrist och behöver fyller på med vatten omgående. Tjolahoppsan!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: