kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TJOCKIS TJOCKIS

Kategori: Allmänt

Usch, jag känner mig som en valross. Varför har jag inget sug att träna? Det känns så jääääävla tråkigt! Kanske för att det är sommar, kanske för att min cykel är broken, kanske för att jag inte gillar mitt gym längre. Vad ska jag göra? Uuuurkeeeeel.

Jag ska ta mig en joggingrunda nu runt Böleäng samt hämta Darlings cykel, sen blir det att cykla resten av dagen, det är mycket roligare än att gå. Cykla is the shit!!

Imorgon är det ännu en hel vecka, vilken vecka vet vi dock inte för att den knasiga situationen har gjort mig helt lurkig i skallen. Men jag har inte känt några sparkar än så kanske hade tanten på kvinnokliniken rätt.. Kanske är jag bara i v. 13 eller 14..? Nu kanske jag är i 15.. Suck..
Det kanske inte ens finns bebis i magen, det kanske bara har varit skengraviditiet? Hahah.. uuuusch..
Deprimerad, hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: