kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SOLBRÄND

Kategori: Allmänt

Jajjemän! Har avklarat en megafrukost som vanligt, så nu ska jag strax borsta gaddarna och bege mig mot bunkern. Êlskling fixade ju cykeln igår så nu kan jag cykla bäst jag vill!! :)

Jag antar att det blir en tripp på stranden idag med Veronica? Jag har iaf vaknat tidigt och gjort klart allt plugg för att jag ska få mig lite sol idag. Igår var det ju en sån himla storm så det var inte ens kul att va ute, för än på eftermiddagen då det lugnat ner sig lite.

Efter playan idag blir det nog att  plugga ännu mer och ta hit datorn, får säkert mer gjort här ändå. Bunkern vill jag ju helst inte vara i mer än nödvändigt nu när lillasyster tagit över den. Nu måste vi bara få bort mitt namn från kontraktet så är allting frid och fröjdens.

Idag så är det antingen16+1 eller så kanske det är 14+1, det är fortfarande oklart. Men jag antar att om jag får känna någon spark så ligger jag mer i 17.e veckan än i 15:onde, dont you think?

Jahaja, borsta gaddar och kamma hår kanske? Off I go !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: