kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

INVANDRARE

Kategori: Allmänt

Jag har fått världens största finne på hakan. Givetvis nu såhär lagom till midsommar!! Inte för att vi har några särskilda planer men ändå! Sjukt ofint! Särskilt nu när jag klämt och tryckt och petat på den rackaren :P

Annars så är dagen som vanligt än så länge, grå och trist. Har börjat rensa ut i vissa garderober här hemma så vi får lite mer plats till våra saker, muy bien! Resultat redan. Hoppas darling blir lite glad nu ikväll när han kommer hem :)

Min plan för dagen annars är att kanske ta en springtur om mina höfter känns mindre ansträngda, min yrsel går till sig och det inte regnar. Annars blir det jag och Robinson Crusoe hela dagen. Nog för att jag redan hunnit läsa mer än halva boken igår så det blir nog inte alltför mycket läsa idag. Får kanske knata hem och göra en recension på den istället och läsa lite mer om antiken, medeltiden, forntiden osv..

Annars mina kära läsare, ha en trevlig grå dag. Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: