kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HORMONELLT OCH JÄVLIGT

Kategori: Allmänt

Ja som vanligt så har mina hormoner tagit över. Jag tål verkligen inte samma saker som förut, det spelar ingen roll hur mycket det försöks, jag kan bara inte ta all skoj och ploj som förut. Nu blir allt så personligt för mig så jag skriker mest bara rätt ut.
Jag brukar bli gladare med lite chickflicks men ibland fungerar inte det heller.
Sen har jag skallebank idag som inte gör saken lättare. Det gör mig sjukt grinig att inte få äta värktabletterna vi har hemma heller. Dom rekomenderar ju alvedon istället för ipren och jag har ju alltid gilla ipren mer så gissa vad jag har för kartong i skåpet? Jo givetvis en Iprenkartong. SUCK!


Sen var jag ju tvungen att göra om alla bilder jag ville ha upp på bloggen. Dom är ju tydligen FULA så nu måste jag vänta tills det knäpps nya..

usch, nu ska jag läsa lite Bellman och hoppas på att livet blir lättare om ett par timmar. Hej och hå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: