kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

GODKÄNT

Kategori: Allmänt

Ja den här designen får duga tills jag fixat lite kort som jag ska åka till Kim med och fixa en ny fräsch header. Det kommer bli en så fin blogg se oj oj oj! :)

Om jag nu är på rätt spår så är jag i vecka 16 nu. Jag har ju lite problem med att veta när och hur länge jag varit gravid då jag har PCO, Polycystiskt ovariesyndrom. Jag vet ju inte om jag haft mens i år och NÄR det isf var så det är lite svårt att veta när jag blev gravid.
När jag va på kvinnokliniken för första gången och kollade hur länge jag var gången så var det 7+0.
När jag sen kom dit då jag var i 14+2 så sa hon att fostret var så litet att det var i storlek med att jag kanske skulle vara i v. 12 - 13. Jaha? Nu är jag ju givetvis helt confused.

Har jag gått in i vecka 16 eller har jag gått in i vecka 14 ? Ingen som vet.
När vi har ultraljud, i juli, så lär jag ju få se när bebis är beräknad. Nu är den beräknad  den 20 december, men det kanske blir i början på januari den kommer istället, den som lever få se.

Men nog om detta. Nu ska jag äta mig en morot och läsa lite bok, kanske blir man smartare, kanske inte? :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: