kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

V. 17, 18 EL 19

Kategori: Allmänt

Jajjemän! NU har vi gjort en hel vecka igen men vilken vecka det är har vi noll koll på!

Som sämst kan vi ha gjort 17 hela veckor, och med tanke på att jag har känt fisk-sprattlet där inne några gånger så borde det väl inte vara helt otroligt? Nästa tisdag så har vi tid hos BM för vårt första buk UL ! Känns hur skoj som helst! Extra trevligt är det också att dom kan kleta på och dona genom att man bara drar upp tröjan den här gången.. :P Hahha!

Ja himmel.. Det börjar dra ihop sig mot halva tiden men inte har det kommit nån mage än heller.. Det är en liten hård knöl där nere på buken men inte är det mycket att hänga i julgranen. Får väl hoppas att skrutten ligger långt bak, det är väl då man brukar få liten mage?

Nu ska jag sluta terrorisera bloggen. Min skallebank blir inte bättre. Adjöken

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Åh tack :) Jo, den är också från ikea!



    Grattis till bebis i magen!!!

    2011-07-19 | 23:27:53
    Bloggadress: http://jessicasmirakel.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Min bebis låg inte långt bak och jag hade en relativt liten mage ändå :P Det är ju så mys bebismage!!!

    2011-07-19 | 23:30:20

Kommentera inlägget här: