kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TVÄRVÄNDNING

Kategori: Allmänt

Ja usch vad det kan vända fort i vissa fall. Sjukt jobbigt I tell you.
Vädret tvärskiftade från sol, till moln till regn och nu tillbaka med soliga moln. Kan det inte bestämma sig för ett väder kanske? Sol hade suttit fint.

Igår hade vi en heldag i Lycksele, mysigt värre men det blev drygt att vara där så länge. Lycksele är ju värsta hålan, typ som Bjurholm så jag ville inte stanna så länge. Förstår inte att det faktiskt bor folk där, men det finns väl nån dold charm i småhålorna också antar jag. :)

Idag tror jag det blir en slö dag för det här hushållet. Kannske lite städ, tvätt och fixeri med cykeln. Måste iväg och skicka mitt Wii som jag har sålt, det borde inte vara något problemo.
Sen är frågan om vi ska till stugan idag eller om vi ska dit imorgon eller vad som händer. Idag hade varit gött att få dra iväg. Jag ska gå och kolla om det finns någon tid i tvättstugan som passar mig. Adjöken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: