kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TRÖSTPRIS

Kategori: Allmänt

Nu efter en dålig dag, så har jag införskaffat mig en ny bok. Jag har fått ett dille på böcker och har nu tagit upp andra delen på en serie som Veronica presenterade mig för. Jag får mata igenom bok för bok. Har ju ändå inget liv och bebis lär ju inte tittta ut på väldans länge så tills dess ska jag försöka bättra på mitt stillasittande och koncentration med böcker. Givetvis är jag som alla andra 14 åringar runt om i världen och är FORTFARANDE torsk på vampyrer så det är det som kommer prägla min bokhylla.
Var på alla bokhandlar jag kan komma på idag och hittade fler intressanta fantasy böcker som jag tänkte hugga in på senare.

Kanske ska jag försöka vara på lite bättre humör? Darling vill att vi ska åka på bio ikväll, känns mer lockande än att baka den planerade jordgubbstårtan och bjuda hit lite folk. Jag vill nog bara ha med Erik att göra ikväll, ingen telefon-som vanligt, och inget annat folk i närheten tack!

Åh va jag hoppas han kommer hem snart. Jag börjar få ont i magen och inte för att bebisen lever, mer för att jag inte ätit nånting. Men äter jag nått nu så kan jag ju inte äta middag sen!? Kanske kan jag fördjupa mig i boken så tiden flyger iväg. Städ och blomvattning är redan bortgjort så jag har bara bok att välja på.

Over and out // Surfia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: